Sunday, January 18, 2009



Alhamdulillah...Ni gambar yang diambil pada tahun 2005.Masa ni aku baru seminggu bergelar seorang Abi. Anak sulung aku Nur Addina lahir pada 21-Mei 2005.Hari ni dah 18 Januari 2009. Tup- tup - tup... cepat betul masa berlalu. Aku rasa baru semalam selesai amik SPM. Dunia akhir zaman. Ari ni aku rasa nak menulis dalam blog ni.jadual harian semakin padat.. Hari minggu gi kelas Master.. Isnin dan Rabu cari ilmu akhirat. Bukan nak riak.. aku gi kelas ngaji. Kepada anda di luar sana jom ler join kelas ngaji kat masjid negeri Shah Alam. Hari Isnin dan Rabu jam 8.00 - 10.30 malam. Kelas Pengajian Bertalaqi Bersijil .Aku bukan nak mengejar sijil. tapi nak betulkan bacaan. Ye lah kita sibuk - sibuk berbicara tentang perjuangan Islam.. Tapi dalam jiwa kita tak ada Al Quran.. Guano weh...Nak prepare kot -kot boleh ajar anak - anak ngaji. Apa - apa pun.. banyak betol dugaaan.cabaran masa tu yang penting. Entahlah manusia ni kalau diberi masa 100 jam pun tak cukup. Aku nak berusaha beristiqamah.. Umur dah masuk 33 tahun ni. Ilmu tak cukup nak dibawa mengadap yang maha esa. kalau dijemput menemui Allah saat ini... nak jawab apa??? kalau di tanya Apa kitab kamu?... nganga ... ler dalam alam kubur.. kalau kita tak baca dan amalkan al quran.

No comments: